.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجليل از برترين‌هاي ورزش مازندران

آيين تجليل از برترين‌هاي ورزش مازندران درسال‌هاي ? ???و? ???چهارشنبه شب در سالن سيد رسول حسيني شهرستان ساري برگزار شد.

به گزارش شمال نيوز  به نقل از ايرنا،در اين مراسم باشكوه از قهرمانان رشته‌هاي مختلف ورزشي در عرصه ملي ، بين‌المللي ، آسيايي و جهاني با اهدا لوح تقديرو جايزه تجليل به عمل آمد.

همچنين از برترين هياتهاي ورزشي ، مربيان ، رييسان هياتها ، داوران ، خادمين ورزشي و خبرنگاران نمونه ورزش مازندران با اهدا لوح تقدير و جايزه تجليل شد.

اين مراسم با حضور استاندار،نماينده مردم شهرستان ساري درمجلس ، مديران دستگاههاي اجرايي و جمعي از خانواده‌هاي شهدا و ايثار گران و ورزشكاران برگزار شد.

دراين مراسم تعدادي از ملي پوشان رشته‌هاي مختلف ورزشي كه در اردو تيم هاي مختلف ملي بسر مي‌برند ، حضور نداشتند.

"ابوطالب شفقت" استاندارمازندران دراين مراسم گفت : خطه سرسبزمازندران همواره خاستگاه مردمي با فضيلت درعرصه انديشه ، علم و مهد پهلوانان و قهرمانان پرتوان در ميادين جهاني و المپيك بوده است.

وي با تقدير از قهرمانان ورزش مازندران كه در عرصه‌هاي مختلف ملي و جهاني موجب عزت و سربلندي نام ايران اسلامي مي‌شوند ، به آنان توصيه كرد همواره با تريبت و پرورش جسم در افزايش توانمنديهاي روحي ، فكري و معنوي خود بكوشند.

"سيد هادي حسيني" مديركل تربيت بدني استان مازندران هم در اين آيين با تقدير از همه كساني كه درامر ورزش گام برمي دارندموفقيت ورزشكاران را مرهون تلاش همه دست اندركاران ورزش دانست و ابراز اميدواري كرد ورزشكاران استان به مانند هميشه در عرصه‌هاي مختلف ورزشي در ميادين جهاني و بين المللي پرچم مقدس جمهوري اسلامي را به اهتزاز درآورند.

وي خاطرنشان ساخت : ورزشكاران ،قهرمانان و نخبگان ورزش استان با تاسي از سيره پيامبر اعظم ( ص ) كه امسال به نام مبارك آنحضرت نامگذاري شده است ، قدم بردارند.

دراين مراسم از مربيان ، داوران ، قهرمانان ? ???هيات ورزشي استان در سالهاي ? ???و ? ???تقدير شد.

همچنين از سه برنامه ورزشي صدا و سيماي مركز مازندران و پنج خبرنگار ورزشي نمونه دراين سالها تجليل شد.

از پنج خبرنگاري كه توسط هياتهاي ورزشي استان به عنوان نمونه معرفي شدند مظاهر سليمانپور و حسن عبدالهاشم پوراز خبرنگاران خبرگزاري جمهوري اسلامي مركز ساري هستند.

درمراسم تجليل از برترين‌هاي ورزش مازندران حسين رضا زاده ، حسين توكلي و نيز چند نفر از كشتي گيران مطرح استان حضور داشتند.

دراين مراسم اعلام شد شهرستانهاي قائشمهر، ساري و بابل به ترتيب بيشترين قهرمانان ورزشي را طي دو سال گذشته داشته‌اند كه به همين علت از مديران ورزش اين شهرستانها نيز تجليل شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.